Okosságok
Full Service
Bármilyen egyszerűnek is hangzik ez a kérdés, a megfelelő csapat kiválasztása fontos tényező egy jól olajozott esemény koordinálásában. Ha elkészült a kiállítási stand, gondoskodunk arról, hogy minden megfelelően működjön. A legtöbb szállítási, és tárolási igényt is ki tudjuk elégíteni, így Ön arra összpontosíthat, amit a legjobban tud – termékei és szolgáltatásai értékesítésére! A megfizethető, rugalmas kiállítási csomagok a következőket foglalják magukban: tervezés, műszaki előkészítés, gyártás, fuvarozás, építés, bontás, raktározás. Mindent mi intézünk: Ön csak megjelenik a termékével.
A NORDECO több ezer négyzetméter egyedi kiállítást tervezett és menedzselt, ezért magabiztosan megtervezi az Ön számára is a megfelelő standot! A kiállítási standok tervezésében és gyártásában szerzett tapasztalataink megadják Önnek azt az előnyt, amely ahhoz szükséges, hogy kitűnjön a kiállítási csarnok padlóján.
Hogyan teheti a standját még vonzóbbá?
A kiállítási marketingbe való befektetés nagy döntés. Egy nagyon fontos dolog, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni: az, hogy pozitív üzenetet, emlékeket adjon át cégéről, szolgáltatásáról, a márkáról. Előfordulhat, hogy a kiállítások látogatóinak egy része nem a helyszíni rendelések leadására összpontosít, így a márka iránti pozitív érzések kiváltása lehet az első lépés az eladások későbbi elérésében.
Tippek a sikeres vásári standhoz
Ha pénzt, időt és erőfeszítést költ egy kiállításon való megjelenésre, elengedhetetlen, hogy a legtöbbet hozza ki belőle, különösen azért, mert minden kiállítás egyszeri üzlet. Egy sikeres kiállítás megtervezése sok munkát és tervezést igényel. A múlt hibáiból való tanulás pedig remélhetőleg biztosítja, hogy a következő standja még nagyobb sikerrel járjon, mint az előző. Szánjon egy kis időt arra, hogy átgondolja, hogyan vonzza a legjobban a látogatókat , hogyan vonzza legjobban a potenciális ügyfeleket, és találjon olyan innovatív és emlékezetes megoldásokat, amelyek valóban átadják vállalata üzenetét.
A kiállítási stand tervezése
A szakkiállításon való megjelenés a tökéletes stand megtervezésével kezdődik, amely kiemeli Önt a versenytársak közül. Valljuk be, Ön azért van ott, hogy forgalmat tereljen a standjára, és új ügyfeleket vonzzon, így a hozzáértő szakemberek, tervezők, grafikusok bevonása a legokosabb módja a munka elvégzésének.
Egy jó csapattal dolgozni
A standtervező csapattal való szoros együttműködés az első lépés a cége számára a legmegfelelőbb stand kialakításának megalapozásához. A kiállítási megoldásokat kínáló céggel való partnerség mindenben segíthet a stratégia kidolgozásán, az innovatív ötletek felkínálásán, a költségkereten belül maradáson át, a látogatók számára értékes élményt nyújtó hatékony bemutató kialakításig.
Kommunikáció
Egyeztetünk Önnel, hogy megbeszéljük igényeit és a projekt hatókörét, meghatározzuk a céljait, felfedezzük a kreatív témákat és meghatározzuk a költségvetést. Egyedülálló kiállítási design kidolgozása érdekében csapatunk a nulláról indul, egy kötetlen beszélgetéssel. Mindent tudni akarunk cégéről, márkájáról, történetéről, küldetéséről és jövőképéről. Mit szeretne elérni egy adott eseményen való részvétellel? Annak az ügyfélnek, aki egy új termék bemutatása céljából részt kíván venni egy szakkiállításon, más típusú standra lesz szüksége, mint az eladások növelésében érdekelt ügyfélnek. Ugyanilyen fontos, hogy tájékozódjunk a közönségről, amikor megtervezzük a kiállítási standot. Ki vásárolja meg termékeit, és ki veszi igénybe szolgáltatásait? Milyen céljai vannak? Minél többet tudunk az ügyfelekről, annál jobban tudjuk figyelembe venni a látogatói élményt. A kiállítása nagyszerűen nézhet ki, de ha nem vonzza a közönségét, és nem ösztönzi őket maradásra, akkor nem látja el a feladatát.
Mit kell tartalmaznia a kiállítási árajánlatkérésnek?
A túl sok információ megadása ugyanolyan zavaró lehet, mint az, ha nem adunk eleget. Ha nem akarja túlterhelni a tervezőcsapatot, adja át az információkat rendszerezetten és fontossági sorrendben felsorolva. Kezdje a cégadatokkal. Magyarázza el, mi különbözteti meg Önt a versenytársak közül, és adja meg a fontos termékinformációkat, és – legfőképpen – beszéljen a márka üzenetéről, amelyet közvetíteni szeretne.
Költségvetés
Nagyon fontos, hogy közölje a költségvetését. A kiállítás tervező-kivitelező partnernek tudnia kell, mennyit engedhet meg magának, hogy az Ön költségvetésén belül dolgozhasson, és az utolsó pillanatban ne érje meglepetés. A kiállítási installációk árai nagyon eltérőek lehetnek. A költségvetés meghatározása, – mielőtt elkezdődik a tervezés, – biztosítja, hogy a terv megfeleljen az elképzeléseiknek. Tervezőinkek tudniuk kell, hogy milyen típusú költségvetéssel dolgozzanak, mielőtt elkezdenék a tervezési folyamatot a legjobb eredmény érdekében.
Ismertesse igényeit!
Tájékoztasson bennünket kívánságairól, igényéről és minden olyan problémáról, amely a legutóbbi standjával kapcsolatban esetleg felmerült. A tervezőcsapatunknak tisztában kell lennie minden olyan tevékenységgel, amelyet a standján tervez, hogy elegendő helyet biztosítson a látogatók számára, valamint ismerje az esetlegesen bemutatott termékek mennyiségét és méretét.
Helyszín
A hely kulcsfontosságú. Lehet egy nagyszerű terméke, és egy nagyszerű kiállítói standja, de ha egy rossz helyen található a területe, előfordulhat, hogy kimarad a látogatói forgalomból. Ha szeretne kiemelt helyet szerezni a következő kiállításán, mielőbb beszéljen a kiállítás szervezőivel, mivel ezeknek a helyeknek a többsége gyorsan elfogy. Ha több mint egy, vagy két egymást követő évben tervez kiállítani ugyanazon a kiállításon, érdeklődjön, hogy a kiállítással kötött többéves szerződésébe le tud-e kötni egy kiváló helyszínt.
Együttműködés
Tervezőink kreatív koncepciók, ötletek és ajánlások kidolgozásán dolgoznak, amelyeket árajánlattal és a projekt ütemezésével mutatunk be Önnek. A 3D design segítségével minden vizuális üzenetet integrálunk a forma, a szín, a textúra, a tér, a fény és a technológia felhasználásával, hogy az egységes vállalati márkát kommunikáljunk. Építési és gyártási árajánlatokat adunk a lehető legjobb áron és minőségben, miközben a legapróbb részleteket sem hagyjuk figyelmen kívül.
Gyártás
A jóváhagyott terv elfogadásra kerül, és megkezdődik a gyártás. Minden gyártási és helyszíni munkafolyamatot ellenőrzünk és kezelünk, és a munkafolyamatokról valós időben adunk tájékoztatást. Projektmenedzsmentet és irányítást biztosítunk a teljes folyamat során, a tervezéstől a gyártáson át a telepítésig.
Kivitelezés
Az elkészült projektet oda szállítjuk, ahová kell, felügyeljük a telepítést, a részleteket a rendezvény alatt kezeljük, ha vége van, mindent összepakolunk, és a következő rendezvényig raktározzuk Önnek.
Világítás
A világítás döntő szerepet játszik a lenyűgöző kiállítási élmény megteremtésében. A testreszabható világítási lehetőségek, mint például a spotlámpák, a színes LED-lámpák vagy a háttérvilágítás, használhatók a standon belüli bizonyos területek vagy termékek kiemelésére. Ezek a kiegészítések nem csak felkeltik a figyelmet, hanem magával ragadó élményt is nyújtanak, amely megkülönbözteti az Ön standját a többiektől.
Bútorok és padlóburkolatok
A megfelelő bútorok és padlóburkolatok kiválasztása jelentősen javíthatja a stand általános megjelenését és hangulatát. Válasszon olyan bútorokat, amelyek illeszkednek márkájának esztétikájához, és kényelmet biztosítanak a tárgyalópartnerei és látogatói számára. A bútoroknak hívogatónak és funkcionálisnak is kell lenniük egyszerre. Ezenkívül fontolja meg a testreszabott padlóburkolati lehetőségeket, mint például a minőségi szőnyeg vagy az egyedi padlóburkolat. Így beépítheti márkájának színeit vagy mintáit és összefüggő és tetszetős környezetet hozhat létre.